איך מנהלים שיווק באינטרנט?

 
בתי מלון, כמו כל עסק אחר באשר הוא, זקוקים לפעילות שיווקית משמעותית שתעודד לקוחות להגיע דווקא לבית המלון הזה בחופשה הבאה. שיווק מקצועי באינטרנט יכול להתבצע במגוון דרכים, כאשר ישנם שני מוקדים עיקריים. המוקד הראשון הוא מנועי החיפוש, והחלק הזה חשוב מאוד עבורכם. חשבו על הלקוח אשר מחפש לעצמו בית מלון בירושלים לקראת חופשת החג או בית מלון באילת רגע לפני שהקיץ עומד להסתיים. כאשר יקיש הלקוח את מילות החיפוש שלו בגוגל אתם בהחלט רוצים להיות שם, בראש הרשימה. קידום ממומן לצד קידום אורגני המבוסס על מילות מפתח, אלה צעדים שעליהם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לדלג, ומוטב שתיעזרו בשירותיו של איש מקצוע אשר מנוסה ומיומן בכל הקשור לקידום באינטרנט. יחד תוכלו לזהות מילות מפתח חשובות ולהחליט על דרך פעולה ועל תקציב.
 
מוקד שני – פייסבוק
בנוסף לחשיבותו של הגוגל ישנו מוקד נוסף שכדאי להתמקד בו, והוא הרשתות החברתיות. לאחר כעשור במחיצתה של רשת הפייסבוק ולאחר שנים שבהן גם אינסטגרם, טוויטר ופינטרסט השתלטו על חיינו, אין ספק שגם שם תוכלו להגיע לקהל יעד גדול מאוד, גם באופן אורגני וגם בקידום ממומן. בכל הקשור לפרסום ולשיווק ברשתות החברתיות מיותר לציין עד כמה נפוץ השימוש ברשתות אלה, וכמה גולשים נכנסים לפרופיל שלהם מדי יום, ואף מספר פעמים ביום, תוך שהם בוחנים את עמוד הבית שלהם שוב ושוב, משתפים פוסטים מעניינים ומגיבים לפוסטים שמושכים את תשומת לבם. אם תצליחו להגיע אל עמוד החדשות של הלקוחות הפוטנציאליים שלהם, הרי שהצלחתם להגדיל את החשיפה. ניהול נכון של דף הפייסבוק או של האינסטגרם, שימוש בקמפיינים ממומנים מפעם לפעם ואף יצירת שיתופי פעולה שונים עם אחרים – כל אלה צעדים שיכולים להרכיב תכנית לשיווק דיגיטלי שהיא תכנית מדויקת עבורכם, ועבור בית המלון שלכם.
 
על באנרים ודפי נחיתה
בכל אפשרות שבה תבחרו בוודאי תשמעו מיד צמד מילים נוסף – דף נחיתה. 
אז נכון, גם דף נחיתה צריך לתכנן נכון ולעצב בצורה מדויקת, ולטקסט שיופיע בו יש משמעות עצומה על הקמפיין שאתם מובילים, אבל באופן כללי דף נחיתה הוא כלי נפלא למי שמבקש לבצע שיווק באינטרנט. 
תוכלו גם לרכוש שטחי פרסום באתרי חדשות כמו ynet או וואלה, או לעצב באנרים שיוצבו (בתשלום) באתרים שונים שבהם נמצא קהל היעד שלכם. 
למשל, פרסום באתר טיולים הוא פרסום אידאלי, שהרי הקהל שלכם נמצא שם ואם הוא יידע שאתם קיימים בהחלט עולה הסיכוי שיפנה דווקא אליכם, ולא למלונות אחרים באזור. 
חשוב לזכור ולהבין שאין זה משנה באיזו דרך אתם בוחרים והאם תחליטו לשלב בין מספר אפשרויות, מה שכדאי לכם לעשות זה לפנות לאדם מקצועי ומנוסה, שמבין בעולם השיווק הדיגיטלי בכלל ובתחום שלכם בפרט, כדי שיוכל להציע ולהוביל אתכם להצלחה.